pondělí 27. ledna 2014

Rozhovor s paní učitelkou Bronišovou



Kolik máte tento rok prvňáčků?
Letos mám 17 prvňáčků, 10 holek a 7 kluků.
Jak se mají prvňáčci? Zlobí vás?
No, myslím, že se mají jako v bavlnce.
Nezlobí mě, jsou roztomilí.
Těšíte se vždycky zase zpátky do první třídy?
No, moc ne, protože se nerada loučím s těmi
dětmi, které jsem měla pět roků, tak je to
pro mě vždycky těžké, ale když jsem pak zase v první třídě, jsem ráda, že už jsem zase s prvňáčky.
Co už prvňáčci umí?
Už počítají do deseti v matematice a v českém jazyce už začínáme číst věty.
Co je nejvíc baví?
No to víte asi přestávky (smích), ale mají rádi matematiku, ta je baví.
Co vás nejvíc baví?
Baví mě s nimi trávit přestávky. Celý den jsou prostě fajn.
Plánujete školní výlet? A kam?
Plánujeme školu v přírodě do Krkonoš do Černého Dolu.
Co byste popřála prvňáčkům do nového roku?
Zdraví, protože jsme teď měli jednu holčičku v nemocnici, hodně štěstí a ať jsou pořád tak správní a hodní na sebe.
Co byl pro vás nejlepší dárek k Vánocům?
Nejlepší dárek byl, že jsme byla s rodinou.



Magda Raková, Jasmína Tankovská  - 7.A

Žádné komentáře:

Okomentovat